fredag 23. desember 2011

Dream Fund - Another money bank


Jeg har laget en liten sparebøsse til. Sparebøssen er laget i tykk papp (Tykkere enn Bazzill)  - slik at den skal holde litt etter mal. Ark er fra "My Minds Eye - Ooh La La  - Out and About". Langs kantene har jeg brukt orange Bazzill, klippet til med mønstesaks. Jeg har sydd langs kanten med orange tråd.



Denne sparebøssen er til en gutt/mann - og jeg måtte tenke litt i forhold til bruk av stempel. Jeg har ikke noen Edvin stempler - og måtte derfor finne ut hvordan jeg kunne gjøre om et Tilda stempel til også å kunne være Edvin - eller en gutt. Jeg har bukt stempelet "Australian Tilda", men klippet vekk det oppsatte håret ved ørene - og da ble stempelet mye mer lik en gutt. Figuren er fargelagt med promarkere og klippet ut. Tilda (eller nå Edvin) sitter på en barkbit. Ved siden av har jeg laget en didgeridoo. Denne er laget ved å sage en engelsk klesklype i to og male mønster med lakkmaling. De orange australske veiskiltene som kan skimtes på sidene, er klistremerker kjøpt i Australia.



Bokstavene er Foam Stickers fra Panduro.

Jeg er med på disse utfordringene:


6 kommentarer:

  1. Oh this is gorgeous and such a great gift idea. :)
    Thanks for sharing with us at The Crafty Pad Challenge this week. :)

    Debbie
    Merry Christmas xx

    SvarSlett
  2. Great money box! A wonderful idea for a gift! Thanks for sharing it with us at The Crafty Pad in our Anything but Christmas Challenge this week!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    SvarSlett
  3. Denne var helt fantastisk!! Og tittelen på er jo bare herlig!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. Stilig!!!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring på Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår nye utfordring som kommer på torsdag :)
    --klem--

    SvarSlett
  5. Fantastic idea!
    Thanks for sharing your project with us at Ooh La la; we hope to see you again soon x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...